středa 16. dubna 2014

Shrnutí k 17.4.2014

Jsou velikonoční prázdniny a já tedy budu mít více času než obvykle, který bych chtěla věnovat čtení knih, koukání na The Carrie Diaries a následně Grimm. Pak i ke psaní povídek. A jak to s těma povídkama vypadá?

Dream :3 Můj oblíbený Dream se blíží k finále. Desátou kapitolu už mám napsanou na papíře, takže tu mi zbývá už jen opsat do PC a pak zveřejnit. To by jsem chtěla udělat buď v pátek, nebo až o víkendu. A poslední kapitola o níž ještě nevím, jestli bude kapitolou nebo epilogem. Nicméně, je už dlouhou dobu ve zpracování a já věřím, že ji brzo dopíšu, protože jsem už přišla na kloub tomu, co tam vlastně podle mého má napsané být. Pevně doufám, že i tu budu moci zveřejnit co nejdříve, nejlépe do středy v následujícím týdnu. Tak mi tedy prosím držte palce ;)
Mimo Dream jsem včera (16.4.) začala psát novou kapitolovku a prozradím o ní jenom to, že bude jen z mé hlavy, nebude to na námět TVD ani jiného seriálu. 
A pak jednorázovky. Nyní mám rozepsanou jednu povídku na pár Klaroline. Jen musím přijít na jednu věc,a pak bych ji už měla dopsat. 
S jednorázovýma povídkama na téma TVD nehodlám končit, protože mě to baví (Pokud vím o čem psát.). 


Moc děkuju všem, kteří se na mém blogu, alespoň na chviličku zastaví a zanechají alespoň jeden komentář. ♥

2 komentáře:

  1. Skvělé <3 Už se těším na další kapitolu Dream a na tvou novou kapitolovku plus další povídky <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :)