sobota 1. března 2014

Zvíře


Znáte ten pocit  jak běžíte lesem jako vítr. Nikdy není tak mocný jako vy.Jste nejmocnější stvoření na zemi a možná i ve vesmíru. Nic vás nemůže zabít. Znáte to? Ne?

Já ano. Jmenuji se Niklaus Mikaelson a jsem nejstarší z původních upírů a první, původní hybrid,napůl upír,napůl vlkodlak.

Jsem odsouzen k samotě. Jsem samotářský vlk a upír. Jsem paranoidní. Bojím se strachu.Můj nevlastní otec mě honil přes tisíc let, jen aby mě zabil.Hlavně mě, ale i mé sourozence. Morálního Elijaha,d ěvkaře Kola, barbie Rebeku a věčně nabručeného Finna.

Z mé paranoie jsem vrazil dýky do srdcí svých sourozenců abych je ochránil. Zavřel je do rakví a čekal,dokud nebude bezpečno a já je znovu neoživím i když jsem věděl, že mě budou nenávidět.

Jsem sobecký a dětinský.

I po zabití svého nevlastního otce jsem se nedokázal adaptovat. Nevěřil jsem že mě má vlastní rodina vážně ráda. Myslel jsem že to bylo jen z povinnosti. Kvůli slibu který jsme si dali při spálení stromu, ze kterého jsme vzešli.

,,Always and forever.‘‘

Mé myšlení bylo zakládáno na tom , že když mě nemiloval ani můj otec nemůže mě milovat nikdo jiný a já nemiloval nikoho kromě své rodiny.

A když se objevila dívka,která ve mně dokázala vzbudit city jako jsou láska,pochopení nebo soucit , jsem se poprvé v životě zamiloval.

Vzal jsem jí život.

Mladou upírku, Caroline Forbesovou jsem bez ostychu zabil. Nevěřil jsem, že mě miluje.

Vyrval jsem jí srdce z těla.

Tělo nechal sežrat zvířaty a srdce jsem zamknul do trezoru a hodil z paluby lodě do vody.

Srdce mé milované zmizelo v hlubinách Mariánského příkopu.

Toho dne jsem přišel o rozum. Nevěřil jsem nikomu a všechny kdo mi přišli do cesty jsem zabil.

A vrcholem toho byla moje zkáza.

Stál jsem na nejvyšší hoře světa.

Necítil jsem chlad ani únavu.

Zařval jsem do světa:

,,Snažil jsem se ale ani to vám nebylo dobré.‘‘

Když odezněla poslední ozvěna,vyrval jsem si srdce z těla.

Konec nejmocnějšího upíra na světě a jeho pokrevní linie hybridů a upírů.

V smrti našel vysvobození.

2 komentáře:

  1. O můj bože, mé slzy zase unikly <3 je to dokonalé <3 Jsi tak nadaná, že o tom snad ani sama nevíš <3 Dokonalá opět <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. <3 Děkuju, opět :D Jsem ráda, že se líbila a Děkuju, a myslím si, že nadaná nejsem, k tomu mám daleko :D Děkuju <3

      Vymazat

Děkuji za každý komentář :)